REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI DE MARKETING ORGANIZATĂ DE CĂTRE TELEPAWS S.R.L.
Pentru perioada 21-26 Octombrie 2024
Organizatorul Campaniei
Campania de marketing este organizată de către Telepaws S.R.L. cu sediul social în Micești, com. Tureni, nr. 1B, jud. Cluj, având CUI 48549853 înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J 12/3230/2023.
Prezentul regulament este disponibil gratuit pe site-ul organizatorului, iar participarea la campanie implică acceptarea integrală a termenilor și condițiilor din regulament.
2. Durata campaniei
Înscrierea la prezenta campanie se desfășoară în perioada 21.10.2024, începând cu ora 17:30 până în data de 26.10.2024, ora 16:30.
Determinarea câștigătorilor și premierea se va face după încheierea perioadei de înscriere, conform prezentului regulament.
Participarea
Prin participarea la campanie, persoana fizică (în continuare “participant”) acceptă clauzele din prezentul document.
Participarea la prezenta campanie este deschisă oricărei persoane fizice ce a împlinit vârsta de 18 ani. Persoanele minore pot participa cu condiția de a obține consimțământul părintelui sau tutorelui legal.
Pentru a participa, concurentul trebuie să se înscrie prin completarea formularelor de înscriere puse la dispoziție prin intermediul rețelelor de social media de către organizator.
Un participant poate să se înscrie o singură data. Orice înscriere adițională nu va fi luată în seamă pentru determinarea câștigătorilor.
Organizatorul își rezervă dreptul de a refuza participarea către persoane ce nu sunt eligibile conform prezentului regulament sau acționează cu rea credință sau intenție frauduloasă.
4. Persoane excluse de la participare
Este interzisă participarea reprezentanților, asociațiilor, subcontractanților sau colaboratorilor organizatorului și a persoanelor aflate în subordinea acestuia. Restricția se extinde și afiliaților acestor persoane până la gradul IV inclusiv.
5. Premiile și mecanismul de premiere
6. Protecția datelor cu caracter personal
Dreptul de acces – Persoana vizată are dreptul să știe dacă și ce date personale sunt prelucrate și să primească o copie a acestora.
Dreptul la rectificare – Persoana vizată poate solicita corectarea datelor personale inexacte sau completarea datelor incomplete.
Dreptul la ștergere ("dreptul de a fi uitat") – Persoana vizată poate cere ștergerea datelor personale în anumite situații (de exemplu, dacă datele nu mai sunt necesare pentru scopul inițial).
Dreptul la restricționarea prelucrării – Persoana vizată poate solicita limitarea prelucrării datelor, în anumite condiții.
Dreptul la portabilitatea datelor – Persoana vizată are dreptul să primească datele personale într-un format structurat și să le transmită unui alt operator.
Dreptul la opoziție – Persoana vizată se poate opune prelucrării datelor sale în scopuri de marketing direct sau din motive legate de situația sa particulară.
Dreptul de a nu fi supus unui proces decizional automatizat – Persoana vizată poate refuza să fie subiectul unor decizii automate, inclusiv profilarea, care îi afectează semnificativ.
Dreptul de a depune o plângere – Persoana vizată poate depune o plângere la o autoritate de supraveghere (în România, ANSPDCP).
Dreptul de a-și retrage consimțământul – Persoana vizată își poate retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate anterior.
7. Limitarea Răspunderii
Organizatorul campaniei nu își asuma răspunderea pentru cazuri precum, dar fără a se limita la, următoarele: oferirea de date incorecte de către participanți, nerespectarea condițiilor de participare a persoanelor înscrise în activitățile organizate, înscrierea unei persoane neeligibile în campanie, nerevendicarea premiului în termen de către un câștigător sau alte cazuri similare;
Organizatorul are dreptul de a refuza participarea persoanelor neeligibile în campanie.
Organizatorul își rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul în care se desfășoară Campania. În cazul în care se observă anumite tentative de fraudă sau împiedicare a desfășurării normale a campaniei, persoanele în cauză vor fi declarate ca neeligibile de a câștiga și participa în campaniile organizate de către Telepaws.
Din motive independente de voința organizatorului, Telepaws poate decide să încheie anticipat campania. Anunțul va fi făcut prin intermediul rețelelor de socializare ale organizatorului și direct către participanți prin adresele de email furnizate.
8. Dispoziții finale
Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica prezentul regulament în cursul campaniei.
În cazul modificărilor substanțiale, de natură a afecta participarea sau determinarea câștigătorilor, participanții vor fi notificați prin intermediul adresei de email furnizate. Este responsabilitatea participanților de a se informa cu privire la conținutul regulamentului.