Termeni de utilizare a Abonamentelor Telepaws

Termeni de utilizare a Abonamentelor Telepaws

Termeni de utilizare a Abonamentelor Telepaws

Actualizat în 23 Septembrie 2024

Hero Background
  1. Introducere

Telepaws oferă servicii de abonament, inclusiv, dar nu limitat la, NEMO – Wellness & Preventive, GARFIELD -  Wellnes & Preventive+ și SIMBA - Accidente & Traume. Abonamentele Telepaws permit unui proprietar de animale de companie („Abonat”, „tu” și „al tău) să primească servicii pentru animalul lor de companie de la S.C. Telepaws S.R.L. și/sau de la furnizorii noștri autorizați (denumiți „Telepaws”, „noi” sau „nouă”). Aceste servicii de abonament sunt destinate exclusiv utilizării individuale și nu pot fi utilizate de către companii (de exemplu, clinici, pensiuni, adăposturi, organizații de salvare, etc.). 

Pe lângă aceste termene și condiții, Abonații se angajează să respecte și termenii și condițiile generale pentru utilizarea platformei și politica de confidențialitate.

2. Durata Abonamentelor

Fiecare plan de abonament Telepaws (denumit în continuare „Abonament”) are o perioadă de angajament anuală („termen”) care începe la data la care starea de sănătate a animalului de companie este confirmată prin adeverință de la un medic veterinar  („Data de Începere”).

De la momentul înscrierii și efectuării primei plăți, Abonatul are un termen de 30 de zile pentru a ne trimite adeverința de la medicul veterinare în vederea confirmării stării de sănătate a animalului de companie. Dacă termenul de 30 de zile este depășit, finalul acestuia va fi considerat data începerii, iar abonatul nu va putea beneficia de anumite servicii din cadrul abonamentului.

Abonamentul se va reînnoi automat la împlinirea termenului dacă Abonatul sau Telepaws nu anulează Abonamentul în conformitate cu prezentul document. 

3. Utilizarea Serviciilor Abonamentului

Abonatul are acces la toate serviciile Abonamentului începând cu Data de Începere. Serviciile incluse în abonament vizează doar manopera, nu și eventuale costuri ale produselor veterinare necesare pentru intervenție, hrană, costuri de deplasare sau alte asemenea costuri adiționale.

Pentru serviciile prevăzute de tipul de Abonament, Abonatul are opțiunea de a selecta furnizorul de servicii dorit. Pentru a beneficia de decontarea serviciului, Abonatul are obligația de a transmite în termen de 5 zile de la intervenție fișa medicală emisă de medicul veterinar, prestator al serviciului vizat, și un document fiscal ce constată valoarea intervenției. Documentele trebuie să aibă aceeași dată.

Dacă Abonatul apelează la un furnizor de servicii din cadrul aplicației Telepaws, termenul pentru validarea decontului este de 5 zile lucrătoarea de la momentul transmiterii documentelor. Dacă furnizorul de servicii este terț, termenul este de 10 zile lucrătoare.

Modalitatea de transmitere a documentelor este fie prin intermediul aplicației Telepaws, fie prin datele de contact din prezentul acord. În caz de neregularitate a documentelor, Abonatul va fi contactat în vederea remedierii situației.

Decontarea serviciului se realizează în limita plafonului conferit Abonatului pentru termenul anual al Abonamentului. Pentru Abonații care optează pentru plată lunară, plafonul disponibil este proporțional cu lunile de Abonament achitate anterior. În cazul în care costul serviciului depășește valoarea plafonului, Telepaws poate deconta parțial serviciile achiziționate de Abonat în limita plafonului.

Serviciile la care Abonatul oferite Abonatului, în afara celor limitate de plafon, pot fi decontate Abonatului o singură dată în cursul unui an calendaristic.

Sumele disponibile spre decontare, dar neutilizate de către Abonat în cursul termenului Abonamentului vor fi convertite la reînnoirea Abonamentului în credite disponibile Abonatului pentru achiziționarea de bunuri și servicii în cadrul aplicației Telepaws.

Abonații dispun de beneficii adiționale, precum reduceri, campanii promoționale, vouchere și alte asemenea, pentru achiziția de bunuri și servicii de la parteneri Telepaws, în cadrul aplicației mobile. Aceste beneficii sunt oferite Abonaților în limita disponibilității.

4. Utilizarea Serviciilor oferite de către Terți

Accesul și utilizarea oricărui Serviciu Terț se face pe baza propriei evaluări și pe propriul risc a Abonatului. Abonatul înțelege că utilizarea oricărui Serviciu Terț nu este guvernată de acest Acord. Această limitare include și politicile de confidențialitate.

Dacă Abonatul decide să utilizezi un Serviciu Terț, acesta va fi responsabil pentru revizuirea, înțelegerea și acceptarea termenilor și condițiilor asociate utilizării acestuia. Telepaws respinge în mod expres orice responsabilitate și răspundere pentru utilizarea de către Abonat a oricărui Serviciu Terț.

5. Plata abonamentelor 

Plata abonamentelor este percepută lunar sau anual, în funcție de termenele abonamentului. Fiecare plată va fi debitată de pe cardul de credit al Abonatului. Abonații sunt responsabili pentru plata tuturor taxelor și impozitelor aplicabile Abonamentului, în timp util, utilizând o metodă de plată validă. Abonatul este responsabil să se asigure că informațiile despre cardul de credit sunt corecte și actualizate. 

Toate plățile sunt efectuate prin intermediul procesatorului nostru terț de plăți, Stripe, și toate informațiile de plată vor fi procesate în conformitate cu Termenii de Serviciu pentru Utilizatori Finali ai Stripe și Politica de Confidențialitate Stripe (denumite colectiv „Acordurile Stripe”). Este responsabilitatea Abonaților să se familiarizeze cu aceste politici.

Prin acceptarea acestor Termeni ai Abonamentului, Abonatul este de acord să fie legat de Acordurile Stripe, care pot fi modificate unilateral de către Stripe ocazional. Ca o condiție pentru ca Telepaws să ofere servicii de procesare a plăților prin Stripe, Abonatul este de acord să furnizezi către Telepaws informații exacte și complete despre acesta și autorizează Telepaws să le transmită, împreună cu informațiile despre tranzacții legate de utilizarea serviciilor de procesare a plăților, către Stripe. 

Telepaws NU va solicita în nici-o situația datele dumneavoastră despre cardul de credit sau alte date bancare, prin mijloace de comunicare la distanță (email, mesaje tip SMS, telefonic). În cazul în care ați fost contactat în vederea transmiterii datelor dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați utilizând datele de contact furnizate mai jos.

6. Neplata taxelor de abonament 

Dacă un Abonat nu efectuează o plată la termen(de exemplu, dacă informațiile cardului de credit ale Abonatului sunt incorecte sau plata este respinsă), Telepaws acordă un termen de grație de 5 zile.

La împlinirea acestui termen de grație, Telepaws va înceta furnizarea Abonamentului.

  1. Transferarea Abonamentului

Abonatul nu poate transfera sau atribui Abonamentul unei alte persoane. 

  1. Anulări și Rambursări 

Abonamentele sunt bazate pe un termen de plată lunar sau anual. Încetarea Abonamentului înainte de sfârșitul termenului va opri plățile viitoare. La încetare de către Telepaws sau Abonat, nu se vor acorda rambursări, totale sau parțiale, pentru plățile deja efectuate, cu excepția cazului în care legea aplicabilă o impune.

Dacă termenul de plată al abonamentului este lunară, iar Abonatul a utilizat servicii incluse în cadrul Abonamentului, Telepaws are dreptul de a percepe o taxă de încetare anticipată în limita contravalorii serviciilor utilizate. Taxa nu se mai percepe dacă Abonatul a achitat deja jumătate din valoarea Abonamnetului.

Dacă Abonatul inițiază încetarea Abonamentului Telepaws cu plată anuală, acesta poate utiliza abonamentul până la sfârșitul perioadei pentru care s-a plătit. Această clauză nu este aplicabilă pentru Abonamentele cu plată lunară.

Telepaws își rezervă dreptul de a înceta unilateral Abonamentul pentru nerespectarea termenilor și condițiilor generale sau în situația în care Abonatul acționează cu rea credință sau cu intenție frauduloasă.  În acest caz, nu vor mai fi datorate plăți viitoare și serviciile vor înceta imediat. 

9. Modificări ale Abonamentului 

Telepaws își rezervă dreptul de a ajusta prețul și/sau serviciile incluse în Abonament la orice reînnoire a acordului.

Dacă legea aplicabilă o cere, Telepaws va furniza un preaviz de cel puțin 30 de zile pentru aceste modificări. Dacă Abonatul nu este de acord cu aceste modificări, poate anula Abonamentul în orice moment înainte de sfârșitul termenului. 

10. Modificări ale Termenilor Abonamentului 

Telepaws poate modifica orice aspect al acestor Termeni ai Abonamentului ocazional, cu un preaviz de cel puțin 15 de zile, dacă legea aplicabilă o impune.

Dacă Abonatul nu acceptă modificarea acestor Termeni ai Abonamentului, poate înceta Abonamentul. Dacă se continuă utilizarea serviciul nostru după ce orice modificare intră în vigoare, Abonatul își exprimă acordul de a fi legat de Termenii Abonamentului revizuiți. 

12. Contact

Dacă ai întrebări sau comentarii despre acești Termeni ai Abonamentului, Abonamentul tău sau vrei să furnizezi documentele relevante pentru serviciile Telepaws, te rugăm să ne contactezi la office@telepaws.ro.