REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI DE MARKETING ORGANIZATĂ DE CĂTRE TELEPAWS S.R.L.

Pentru perioada 14-16 Iunie 2024

Hero Background
  1. Organizatorul Campaniei

Campania de marketing este organizată de către Telepaws S.R.L. cu sediul social in Micești, com. Tureni, nr. 1B, jud. Cluj, având CUI 48549853 înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J 12/3230/2023.

2. Regulamentul campanie

2.1. Participanții la campanie au obligația de a respecta termenii și condițiile prezentului Regulament, disponibil public și gratuit la adresa www.telepaws.ro/sports-festival-regulament-campanie.

2.2. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica prezentul regulament, modificările intrând în vigoare la momentul publicării pe site-ul Telepaws. Participanții la campanie sunt răspunzători pentru informare și luarea la cunoștință a prezentului regulament.

3. Locația, Perioadă și Participarea la Campanie

3.1. Locul în care campania de marketing se desfășoară este în cadrul Sports Festival Cluj-Napoca 2024, la standul organizatorului Telepaws în perioada 14-16 Iunie 2024.

3.2. Participarea se face prin îndeplinirea condițiilor de participare specifice fiecărei activități în parte astfel cum sunt descrise în prezentul regulament.

3.3. Participarea este deschisă pentru orice persoană fizică ce a împlinit vârsta de 16 ani.

3.4. Persoanele ce nu a împlinit vârsta de 16 ani, pot participa cu acordul persoanei ce este titular al autorității părintești.

4. Activitățile Organizate

4.1. În cadrul campaniei, Telepaws organizează următoarele activități:

a) CaniCross – Telepaws oferă premii către participanții la competiția CaniCross organizată în cadrul Sports Festival. Regulamentul competiției poate fi consultat accesând acest link.

b) Concurs Story – Postarea unei fotografi/filmări împreună cu animalul vostru de companie pe rețeaua de socializare Insatgram cu tag-ul @TelePaws și @Farmina.

c) Telepaws Coin – Joc realitate augmentată prin intermediul aplicației Telepaws. Participarea se face prin găsirea monedei Telepaws în incinta festivalului.

4.2. Pentru a câștiga, participanții trebuie:

a) Să parcurgă traseul într-un timp ce îi califică pentru unul din locurile în primele 3 locuri pentru categoria la care sunt înscriși în competiția CaniCross;

b) Să posteze o fotografie/filmare eligibilă în perioada campaniei. În fiecare zi a campaniei se va selecta aleatoriu 3 persoane câștigătoare;

c) Să găsească moneda Telepaws prin intermediul aplicației mobile Telepaws și să o prezinte la standul organizatorului. Numărul maxim de câștigători este limitat de numărul de premii puse la dispoziție de organizator pe perioada de desfășurare a campaniei.

5. Limitări

5.1. Este interzisă participarea la campanie angajaților Telepaws și a rudelor acestora până la gradul 4 inclusiv. Limitarea se aplică și subcontractanților Telepaws.

5.2. O persoană este eligibilă de a câștiga o singură dată pentru fiecare categorie de activitate în parte desfășurată de către organizator.

5.3. Persoane neeligibile pot participa la activitățile organizate de către Telepaws în perioada campaniei, dar aceste persoane nu vor putea câștiga premiile puse la dispoziție de către organizator.

5.4. Persoanele ce nu au împlinit vârsta de 18 ani pot participa în concursul Story prin realizarea postării pe rețeaua de socializare Instagram de către persoana ce deține autoritate părintească sau dacă demonstrează că au obținut consimțământul acestei persoane în acest scop.

6. Premiile

6.1. Telepaws oferă că premii pentru participarea la activitățile organizate de către acesta în conformitate cu prezentul regulament, următoarele categorii de premii:

Sticlă de apă personalizată cu logo Telepaws;

Joc jenga persoanlizat cu logo Telepaws;

Rucsac Telepaws;

Carte Oracolul Copilăriei;

Reducere carte Oracolul Copilăriei.

6.2. Telepaws poate oferi către câștigătorii campaniilor organizate premii adiționale puse la dispoziție de către partenerii săi. Lista exactă a premiilor este oferită, la cerere, de către personalul aflat la standul Telepaws.

6.3. Participanții ce se încadrează pe primele 15 locuri la una dintre cursele CaniCross vor câștiga o sticlă de apă personalizată cu logo-ul Telepaws.

6.4. În perioada 14-16 Iuni 2024, zilnic, primii 50 de participanți ce găsesc moneda Telepaws prin intermediul aplicației mobile și o prezintă la stand vor câștiga o carte Oracolul Copilăriei. Câștigătorii subsecvenți vor câștiga o reducere de 50% la aceste cărți.

6.5. În perioada 14-16 Iuni 2024, zilnic, se vor acord premii constituind o sticlă de apă și un joc jenga personalizate cu logo-ul Telepaws către 3 participanți la concursul Story, selectați aleatoriu.

6.6. Câștigătorii nu pot solicita contravaloare în bani a premiilor sau reduceri/vouchere echivalente privind produse Telepaws.

  1. Prelucrarea datelor cu caracter personal

7.1 Pentru implementarea acestei campanii, organizatorul va prelucra date cu caracter personal ale participanților. Organizatorul prelucrează datele cu caracter personal ale participanților în conformitate cu dispozițiile Regulamentului (UE) 2016/679 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. Furnizarea datelor solicitate este obligatorie pentru participarea în cadrul campaniei.

7.2 Prin simpla participare în cadrul acestei campanii, participanții înțeleg și sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal de către organizator (numele și prenumele) în vederea organizării campaniei, validării și a oferirii articolului promoțional ce constituie premiul.

7.3 Participanții înțeleg ca prelucrarea datelor personale în condițiile si în scopul declarat în prezentul regulament este indispensabila derulării prezentei campanii și are ca temei interesul legitim al operatorului.

7.4 Organizatorul se obliga să respecte prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția datelor cu caracter personal pe durata campaniei și ulterior. Astfel, organizatorul se angajează să păstreze confidențialitatea datelor personale ale participanților si să le utilizeze conform prezentului regulament și legislației în vigoare.

7.5 Participanții au, conform Regulamentului (UE) 2016/679, următoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor și dreptul la opoziție.

8. Limitarea Răspunderii

8.1. Organizatorul campaniei nu își asuma răspunderea pentru, incluzând dar fără a se limita la, următoarele cazuri: oferirea de date incorecte de către participanți,  nerespectarea condițiilor de participare a persoanelor înscrise în activitățile organizate, înscrierea unei persoane neeligibile în campanie sau alte cazuri similare;

8.2 Organizatorul are dreptul de a refuza participarea persoanelor neeligibile în campanie.

8.3 Organizatorul își rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul în care se desfășoară Campania. În cazul în care se observă anumite tentative de fraudă sau împiedicare a desfășurării normale a campaniei, persoanele în cauză vor fi declarate ca neeligibile de a câștiga și participa în campaniile organizate de către Telepaws.

8.4 Din motive independente de voința organizatorului, Telepaws poate decide să încheie anticipat campania. Anunțul va fi făcut prin intermediul rețelelor de socializare ale organizatorului.